Jo no vaig als toros, senyor batle

D’acord amb la Llei 1/1992, “en cap cas, les festes en les quals els animals puguin ser objecte de maltractament gaudiran de cap cap tipus de suport o subvenció d’institucions públiques de les Illes Balears”.

Tanmateix, cada any l’equip de govern de l’Ajuntament d’Inca es bota aquesta llei a la torera i lloga la llotja de la plaça de toros, “atesa la tradició social de l’Ajuntament de convidar les autoritats a les curses de braus”. És la fórmula que empren per subvencionar de manera encoberta allò que no és subvencionable d’acord amb la llei. Enguany anar contra la legalitat ens ha costat 4.000 euros del pressupost municipal, de moment. Altres anys han arribar a destinar-hi fins a 12.000 euros.

El passat 23 d’octubre vaig sol·licitar la relació de persones que havien assistit als toros a càrrec del pressupost municipal i avui m’han passat un llistat en el qual, entre d’altres persones, hi surt jo.

Idò no, senyor batle, jo no hi vaig als toros. I molt manco a càrrec de la butxaca de tots els inquers. Atesa l’evidència, esper que rectifiqui i em contesti allò que li he demanat.

Anuncis

Deixa un comentari

