Gràcies, CEIP Miquel Duran i Saurina!

Ahir, vaig donar l’enhorabona a la comunitat educativa del CEIP Miquel Duran i Saurina per haver estat guardonats amb el premi a l’Acció Magistral 2013. Vaig estar molt content perquè el projecte FUSIOART és ben mereixedor d’aquest guardó, però també perquè és un reconeixement  a una comunitat educativa molt compromesa, malgrat algunes dificultats.

Tanmateix, ara pens que vaig fer curt. Avui he vist les imatges dels representants del centre que han anat a recollir el guardó i he escoltat les seves declaracions. M’han emocionat.

Aquest gest d’avui i molts d’altres que s’han repetit aquestes darreres setmanes posen de manifest el valor i la dignitat de l’ofici d’educar. Em pensava que havia deixat de ser alumne i resulta que encara em donen lliçons.

No puc fer altra cosa que agrair-los-ho: Gràcies, CEIP Miquel Duran i Saurina! Gràcies, docents!

Anuncis

Deixa un comentari

